Hati yang panas di petang jumaat yang mulia




Salam Jumaat penghulu segala hari.
Hari ini sepatutnya kita keep calm kan. Hari yang mulia. hari yang sepatutnya kita ceria tapi hari ini merupakan hari yang sakit bagiku..sakitnya ku di sini di dalam hatiku..la la la...

Sesambil menghirup kopi hitam maneh meleting yang disediakan akak pantry.

Aku berpesan kat akak tu, "Kak, pagi tadi punya kopi tak berapa maneh so hat petang ni kasi maneh skit bole?"

Siap Rose!

(Dialah satu2nya orang yang panggil aku dengan nama Rose. Mula2 aku geli lama2 rasa cam Kate Winslet plak. Ngeeee)

Hamboi kak tipu eh....tak siap pun lagi...

Bila dia letak aku rasa bapak la maneh kak. Ni tahap maneh nak potong kaki.

Sekarang aku suka minum kopi o semenjak berpantang hari tu. Dulu aku addicted to nescafe. Sekarang stop sekejap sebab aku breastfeed

Eh, kesah plak aku kau nak minum apa pun?

Eh, ni blog aku, aku punya suka la nak tulis apa!

Jangan gaduh!

Aku gaduh ngan sape ni?

Oh aku gaduh dengan bayang-bayang sendiri...

Berbalik pada kehangatan hati aku....haishhhh susah nak cerita. Nak nanges bole? Ungu, can i borrow your shoulder to cry? What? No shoulder? Uhuk uhuk...sedeh la ko ungu...bahu pon x de..

Ok lah, nak balik jumpa my Bam bam ucuk Sara Zara n Adra

Thanks for reading this entry! I love u!


No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"