#21 Weeks...

uuhhh....lama tak tulis blog. Ianya disebabkan faktor tak larat, busy dan juga malas..
Alhamdulillah..perut makin lama makin maju ke depan haha
Alhamdulillah...pergerakan dapat dah dapat rasa walaupun sikit-sikit aje.. Inshaallah...semuanya baik dan aku jalani dengan baik sekali..
Mual2 dah tak ada, selera macam biasa. Mengidam setakat ni tak ada yang pelik-pelik cuma hari tu nak sangat makan mentarang. So member hubby pun belikan kat Kuala Selangor. Alhamdulillah...syukur..Allah itu maha Pemurah..

Ini kandungan ketiga tapi aku tetap excited. Ya Allah, sempurnakanlah anakku, peliharalah dia selama dia berada di dalam perutku...

Sekarang ni dah 5 bulan so aku dah kurang aktif sikit. Maybe sebab aku dah makin berat so bila aku buat pergerakan banyak sikit macam ada tekanan dekat rahim...letih mengalahkan apa haha

baiklah, oleh kerana aku taip ni sambil baring, so maknanya aku malas nak taip dah...

Esok ada appointment doctor..nak scan sekali...dug dug..dug dug..berdebar plak nak tahu anak dara ke anak teruna dalam ni hehehe...

Ok...petang ni nak cari rambutan... :) ( tetiba...) hahahaha


No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"