Syukur .....

Alhamdulillah...
Aku panjatkan kesyukuran yang teramat sangat di atas kurniaan Illahi yang sangat indah dan tiada ternilaikan dengan apa2 pun di dunia ini.
Lama sudah aku menantikan....
Tanpa jemu aku mengharap..
Terima kasih Allah di atas kurniaan ini..
Berkat doa mak di depan baitullah semasa mengerjakan umrah,
Aku telah diberi peluang oleh Allah swt yang Maha Pemurah untuk melaluinya sekali lagi
"Maka yang manakah antara nikmat2 tuhan yang ingin kamu dustakan? Ar Rahmaan : 55"
Tiada apa yang lebih menggembirakan selain dari melihat perubahan pada ini .. setelah simptom2 nya kurasakan..
Simptomnya ialah:-
Aku cepat marah, ari tu pemadam aku hilang dekat meja opis lalu aku terasa nak melempang je muke suspek tu sedangkan ia hanya lah seketul pemadam yg sudah tinggal separuh.
aku dpt puasa penuh sebulan :-), 
aku sensitif pada tahap yg tak munasabah iaitu aku mengalirkan airmata apabila terdengar lagu warisan nyanyian sudirman. Sedangkan aku bukan la patriotik tegar pon hahahhahaha... 

Haishh banyak lagi la simptomnya yg mana badan aku rasa kurang selesa ..

dan...seperti biasa...musuh ketat aku sekarang ialah
tandas, dapur dan petrol station

bff aku buat masa sekarang..yg aku tak dapat hidup tanpanya ialah... Ini....



dan ini .... :-)



Alhamdulillah...alhamdulillah...erkkk..and my mabuks world begin... ohh org yg penah mabuk je tahu mabuk tu rasa camana ... owh...

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"