Beg Baru.. ..




Yea! Tadi pagi balik tazkirah jalan2 bazar kanopi bawah (ish..pepagi dah berjalan x masuk ofis…gomen..gomen…hehhehe  :P )

Tetiba terpandang beg ini..uish…x mo..x mo…aku dah xmo membazir sebab banyak beg..kata hati kecil ku, tapi hati besarku kata, “weh, kaler purple tu, kaler ko suke..peh tu ada plak gambar kasut. Ko suke kan? Kan? Kan?”

Argh..aku terbeli gak. Alamak…nape ekk aku beli? Hati kecilku menyesal sebab nanti dah ada beg nih beg lain aku x mo pakai..membazir!

Hati besarku kata, alah…murah gile kot..18 hengget jer!..lalu aku naik je ke opis dengan selamba dan tangkap gambar ini. Nak sedap hati sendiri huhuhu~~

Motif? – nak tunjuk kat pembaca (konon)
Moral ?-Jangan membeli belah tanpa keperluan. Itu nafsu namanya..

Babai…

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"