antara aku dan dia

Entah mengapa sejak akhir2 ini tangan ini malas sekali mengetuk keyboard..sedangkan terlalu sarat benda yang ingin aku luahkan di sini...

Hati masih lagi sedih dengan berita tentang adik DIRANG atau nama sebenarnya Nurul Nadhirah Abdullah yang dibunuh kejam..aku sebenarnya tak tahu apa lagi yang patut aku labelkan kepada pelaku yang memperlakukan adik ini sedemikian rupa...apa yang pasti, si kecil ini akan terus ke syurga...tempatnya pasti..

Semenjak dua menjak ini aku bagai berbolak balik dan sarat dengan kemahuan yang tidak pasti..aku perlukan teman untuk berbicara namun tiada siapa yang aku kira dapat memahami kemahuanku..tidak ada seorang pun yang akan dapat kuceritakan perasaan aku yang berpusng-pusing bagaikan puting beliung namun pusingnya hanya di dalam hatiku..

Semalam aku cuba untuk bercakap walaupun perbualan dan nada bual kami dah tak sama macam dulu. aku x mahu salahkan masa tapi entah lah mungkin kami sama2 ada salah. Aku selalu konon2 cerita sebenarnya sedangkan aku ceritakan apa yang aku mahukan..

Demi rasa cinta yang pernah semarak satu ketika dulu aku telan apa jua..kerana aku bersalah terhadap dia..aku patut doakan dia dan muliakan dia.

Walau ikhlas macam senang tapi susah untuk dilaksanakan .. .. -_-

Aku tak nak merungut kerana Allah tak berikan apa yang aku mahukan, tetapi memberikan apa yang aku perlukan.. tak patut aku bermasam muka pada amanah. Tapi aku pun kadang-kadang rasa meluat. Rasa macam ***7^&%^&^^^&&*^*&^ !!! ..

Hidup ini terlalu bersimpang siur dan beralun-alun.

Aku cuma mengharapkan dan berdoa semoga semuanya ok.. ~~

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"