Semalam aku bermimpi...

** Rindu...moga Allah permudahkan **


Subhanallah...Engkau sahaja yang mengetahui Ya Allah..aku tak pasti apakah petanda semua ini..mungkin aku teringin sangat kot..entahlah...seperti kata encik wan, kalau kita terlalu ingin dan rindukan Rasulullah SAW, insyaallah kita akan mimpikan baginda..

Malam tadi aku mimpi...aku mimpi aku akan menunaikan umrah...bukan dah sampai ke sana tetapi membuat persiapan untuk ke sana. seolah benar debaran yang aku rasai semasa dalam mimpi itu..bagaimana terujanya aku untuk melihat kaabah..Ya allah..aku seolah-olah merasakannya...aku ada rasa gementar jikalau Allah tidak terima aku jadi tetamuNya disebabkan oleh dosa-dosa aku..real...semua macam real..

Bila aku tersedar aku frust kerana itu semua mimpi. Aku sebak kerana kenapa itu semua bukan kenyataan?? mungkin...Allah telah merancang sesuatu untuk aku..Insyaallah....

2 comments:

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"