f.r.i.e.n.d.s









Lyly :)

Iza :)

ijah n sofiah :)

N :)


Dulu aku selalu beritahu orang aku x pernah ada best friend. Entah. Aku tak pasti bestfriend tu camana..adakah kawan dari sekolah, zaman kanak-kanak, zaman U itu dinamakan bestfriend?

Aku ada banyak friends...tapi aku x ada bestfriend. Seorang kawan yang baik adalah kawan yang menjaga hati kawannya, gembira bersama dan sedihpun bersama-sama. Walaupun kawannya ada kekurangan dan kesalahan dia perlu menegur dengan berhemah dan tidak perlu mengguris hati kawannya. Aku akui aku agak jarang berkongsi rahsia dengan kawan2 tetapi aku suka mereka berkongsi suka duka bersama aku..

Aku ingin menjadi seorang kawan yang baik...dan dihormati juga dikenang sebagai insan yang baik.. Alhamdulillah...aku rasa aku dikelilingi oleh kawan-kawan yang baik..yang membawa aku kepada kebaikan..thank you friend...all of U adalah my BFF ... :)



Adha n Mona.. :)

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"