Dengarkan bisikan hati.....




oh world...... sangat complicated bila difikirkan lama2..kadang2 rasa mcm nk gile kadang-kadang rasa cam ok jer..

aku selalu berbicara dalam hati..kalau duk sorang2 aku suke cakap dalam hati. Aku selalu bercakap pada diri sendiri bahawa aku mahu hatiku bersih dari segala prasangka. Aku tidak mahu bersengketa dengan sesiapa. Aku ingin jadi diri aku yang sentiasa terjaga akhlak dan tingkah laku ku..

tapi..kadang-kadang aku macam terleka dengan kemahuan diri aku sendiri. Aku lemas dengan lautan perasaan aku sendiri. Aku menahan dari menjadi kufur pada nikmat yang telah diberi. Aduhai hatiku...aku ingin menjadi diri ku sendiri...

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"