B.I.S.A.K.A.H ???



arghhh.......minggu yang sangat menguji mental dan fizikal aku...
banyak yg nak diceritakan pada cik ungu tapi sori lah cik ungu...otak ku sudah blur dibuat oleh auditor2 yang datang mengaudit huhuuh~~~

Macam2 cerita ada, cerita pasal Rasulullah SAW sempena maulidurrasul, cerita pasal istiqomH...Ilmu2 yg ingin dikongsi namun....huhu...time...time my friend..i have no time..... :)
(mcm la menteri sebuk sangat hahahah)

nak karangkan ayat tu kadang2 perlukan masa juga.....yg pasti byk dah draft...huhuh...

ok babai.. ~~

eh, jap...tajuk x kene mengena ngan entry..hentam sajalah.....keekekkekekeke..:P

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"