Berita baik.. ..

ok, 2 hari nih mmg ada saja yang menggembirakan aku..yea! aku gembira kerana dapat interview untuk jadi permanent! bukan lagi kontrak..yeaaaaaa...( haruskah aku gembira sedangkan itu hanyalah interview??) ha ha ha!!

Dan semalam juga aku dapat tahu aku menang contest ini : http://bloginiberwarnaungu.blogspot.com/2012/01/giveaway-by-butik-edast-pertama-kali.html
(aku x rasa plak bole menang sedangkan yang bertandingnya 11o org..peh gempak.)

Apabila kita menerima sesuatu nikmat, ucapkanlah ALHAMDULILLAH...jika ditimpa musibah pun, ucapkanlah ALHAMDULILLAH... :) semuanya datang dari ALLAH... terima kasih ALLAH kerana memberi kebaikan demi kebaikan kepadaku dan ampunkanlah dosaku..amin..

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"