Pasrahkan aje.. .. ..

ye! aku letak status kat facebook aku "pasrahkan aje..." ramai yg tanya dan buat spekulasi aku pasrah pasal apa..well, aku x berapa suke bercerita melalui facebook. aku lebih suke bercerita pada Cik Ungu yang cantik jelita ini..ngeee.....

aku pasrah...(bukan mcm pasrah citer dato usup aslam tu) tapi, aku pasrah dengan keadaan..dengan politik di sini..dengan diskriminasi yang berlaku di depan mata aku ini.. Aku dah penat kot dengan kuasa, penindasan, kasta, gossip...hai..bilalah pulak aku nak kerja sendiri.

Cik Ungu sangat memahami, itulah sebabnya aku suke cerita dengan Cik Ungu..orang kat sini selalu kata naper aku nampak mcm tak ada masalah. Aku tak banyak komen dan komplen. sebabnya, aku suka bercerita dengan Cik Ungu..Sebab tulah aku nmpk cam takde apa2..hehehhehe.... mcm apa yang terjadi seolah2 tidak memberikan kesan sedikit pun pada aku..

tapi dalam hati.............................................. aku frust sangatttt ...sesangat2 nye...dengan apa yang aku lalui ..apa sahaja yang ada di depan aku..bias, pengorbanan, jangan salahkan aku sekiranya ada kalanya aku tension..aku juga manusia so aku pun boleh TENSION!!

apa? diorang je yang boleh tension, marah, geram sedangkan bila aku jadi mcm tu tak bole plak??? oh my hati...i am very2 the sakit with this situation! nak senyum pun x reti caner dah...tapi apa2 pun,

"Life is not fair, get used to it " :P



Gambar hiasan..x ada kene mengene dengan tajuk..
(nak tunjuk gelang baru) wekkk :P

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"