Giveaway by Butik EDAST! :) - Pertama kali beli barang Online huhu~~



Dulu aku tak reti beli barang2 on9..semenjak adanya teknologi nan canggih manggih ini, aku pun try lah usyar cara2 nak beli on9..satu ari kawan aku yg bernama faiza bagi link kat aku berkenaan dengan butik edast..first aku memang x minat sebab selain takut ditipu, aku jugak kurang konfiden dengan kualitinya....tapi, aku minat sangat dengan satu beg ini dan aku beli la jugak....dug dug...dug dug....ish...betul ke ekk dia antar...hmph..pasrah je la...

setelah 3 hari, aku pun dapat beg itu dan aku masih gunakan hingga sekarang! sejak tu aku banyak beli barang pada cik edast ini... up to date semua fesyennya..

Aku masuk Giveaway ni pun sebab aku terkenangkan bagaimana aku mengenali shopping online ini dan ketagih hingga kini huhu~~
p/s : ada banyak tudung yg dibeli tapi x cukup masa nak snap satu2..just gambar beg ini..aku beli pada 2008 dan masih bole gunakan hingga kini :)

Barangannya sangat cantik dan bukan hanya cantik dalam gambar ...peace!

anda boleh lawati websitenya di sini :http://www.edastboutique.com/

kalau nk join macam saya meh la..... : http://edast-contest.blogspot.com

:)

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"