Hobi baru



Aku dah ada hobi baru iaitu beli tudung bawal kosong dan jahit aksesori di sekelilingnya. Aku tahu jahitan aku tak kemas sebab aku mana pandai menjahit hehe..membebel pandai lah. :P

Encik suami ada Tanya kenapa aku tak jual hasil jahitan tangan aku tapi, aku bagitahu dia bahawa aku tak konfiden sebab jahitan aku tak kemas.

So, aku Cuma jahit buat seronok-seronok je..lagipun aku ni malas orangnye heheh..

:P

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"