aku ingin terbang...menjelajah langit biru....azam 2012..










wahhh..tak lama lagi 2012 bakal menjelma...ada banyak yang ingin aku lakukan pada tahun 2012 ini...(Jika diizinkan Allah) :)

di sini ada beberapa list untuk tahun depan punye misi..

1. (yang paling utama) - Menambah ahli keluarga.... :)
2. Kukuhkan kedudukan aku dalam karier sekarang...berusaha untuk terus berjaya, mencapai
point dan juga seterusnya, sentiasa mencari peluang untuk memajukan diri...
3. Usaha nak mintak untuk sambung belajar....sambung belajar...meluap2 plak rasa nak belajar
lagi.. (maybe kene tunggu lagi 2-3 tahun...takpe...try dulu)
4. Ingin menghadiri sebanyak mana majlis2 ilmu samada di university ataupun luar..(takmo
ponteng tazkirah) he he he...
5. ingin menjadi ibu yang lebih baik dan isteri yang baik... terutama pelajaran maisara...
6. err..issh malu..nak kuruskan badan he he he...
7. Aku nak rajinkan diri membaca Al-Quran. Sehari sehelai pun jadilah dan berazam tak mahu
tinggal baca Surah Al-Mulk sebelum tidur.
8. Nak try saving skit2 kat tabung haji..aku nakpergi haji..aku nak jadi tetamu Allah.. :)

Tapi yang pentingnya, aku ingin jadi insan yang lebih baik..disayangi orang sekeliling,ikhlas dalam beribadah, bekerja, menjaga pancaindera aku.. lupakan kisah pahit yang dah berlalu..seperti yang selalu aku katakan pada diri aku, "Aku bukan yang terbaik namun aku berusaha untuk jadi lebih baik"

Semoga rezeki aku dikurniakan Allah dengan lebih keberkatan dan menjadikan aku hamba yang sering bersyukur di atas rahmatnya.

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"