semasa bertemu ion negatif


Aku tak tahulah, aku tulis posting ni pun sebab nak legakan perasaan sendiri..dan sebab itulah cik ungu ni wujud kot...so, sape2 yang tak suke baca aku luahkan perasaan aku di sini tolong jangan baca..aku tak paksa pun orang baca, malah aku tak pernah langsung blogwalking ke, tinggalkan jejak ke kat blog orang suruh visit balik..aku buat blog pun sebab aku rasa dengan menulis sahaja aku dapat melegakan tekanan..

aku tak tahulah naper, aku jumpa dia, aku senyum, tapi dia masam..aku tak tahulah, yang buat salah pada aku adalah dia, yang mengganggu perasaan aku adalah dia, yang tak hormat aku adalah dia tapi kenapa dia sombong pada aku??? aku rasa mungkin dia malu tapi seperti yang aku beritahukan, aku maafkan dia, kerana Allah SWT pun ampunkan hamba-hambaNYA..

tajuk posting ni pun aku hentam jer apa yang terlintas di fikiran aku..aku mohon Allah berikan kekuatan pada aku kerana bukan senang aku nak lupakan apa yang dia dah buat pada aku.

aku dah penat....aku dah boring ...aku nak tidur jap kat surau babai...

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"