Diriku bukan diriku.. :)


** amaran : sekiranya ada sesetengah pembaca yang allergic dengan posting org yg bercerita tentang fesyen dan gaya diri sendiri, diminta tidak meneruskan pembacaan kerana dikhuatiri anda akan termuntah hijau tahap kronik** :P

Ada benda nak cerita sedikit.. aku ada sikit masalah..masalah yang taklah sebesar masalah dato seri najib cuma sedikit sahaja masalah..masalah manja-manja ..nggeee..

Aku sebenarnya suka sangat tengok baju dan gaya yang cantik, perempuan yang cantik dan apa sahaja yang cantik..( lelaki tak bole tengok, dosa heheheh poyos nyer..)

aku pun kadang2 cuba nak bergaya macam mereka..tapi....

aku harus akui, aku tidak suka berpakaian fancy2 (walaupun menutup aurat)
aku tidak suka berkasut tumit tinggi
aku tidak suka memakai lipstik dan eye shadow pelbagai warna
aku menyampah dengan fesyen tudung hana tajima walaupun bagi org lain cantik..

aku sentiasa akan berasa selesa bila aku menjadi diri aku..berpakaian sederhana, berkasut tidak bertumit, bertudung macam biasa..aku harus akui itu, aku tak selesa dengan fesyen-fesyen, aku lebih suka menjadi diri aku..tidak perlu lipstik kaler nude, smokey eyes yang menggoda (kononnya) sebab bila aku cuba pakai semua tu aku tak selesa...

aku lebih selesa jadi diri aku yang simple.. :)

kerana diriku bergitu berharga! ececeh... :P

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"