nak tulis nak tulis!! tapi masa tiada....

BANYAK gile sebenarnya nak share ngan Cik ungu ni tapi susah sangat nak carik masa....masa itu emas....demi masa sesungguhnya manusia kerugian....huhu~~ sabar ye cik UNGU..dah banyak draft dalam handphone...nanti akan aku tuliskan perasaan2 aku di dadamu ok... :) miss u cik Ungu!

2 comments:

  1. Saya juga dijangkiti wabak penulisan tertangguh yg sama.. terlalu banyak yang mahu ditulis, tetapi X sempat diterjemahkan ke dlm blog... mungkin ada kebaikan yang terselindung disebalik apa yg tertangguh.. Selamat Menyambut AidilAdha..

    ReplyDelete
  2. Saudara M.I.A,
    tulisan saudara adalah berbentuk artikel yang berat dan sarat dengan ilmu dan peringatan. kadang2 saya envy sangat kerana saudara dapat menulis sebegitu kerana saya belum lagi dapat menulis penulisan yang sebegitu. Novel saya pun x siap2 dah berapa lama. harapkan puisi dan cerpen je lah yang pernah tersiar.. ( saya tahu saudara x minat sastera, tapi saya sangat suke sastera :) ) kadang2 saya tulis novel tapi di pertengahan macam dah 'blank'. kadang2 idea mencurah bagaikan air sampai tak menang tangan nak menaip.. tapi kesimpulannya, novel saya x siap2.. :) kalau saudara ada tips2 untuk menulis novel dengan berjaya, sharelah di sini. Salam Aidiladha dan terima kasih tidak terhingga kerana sudi singgah di blog buruk saya ini :) p/s : kalau 2 novel saudara tu siap nanti saya nak tandatangan boleh??

    ReplyDelete

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"