Sedikit Rumusan Sukaduka..


Terima kasih duka, kerana semalammu, sewaktu kamu hadir membalut di keseluruhan hatiku, seluruh tubuhku terbeban dengan beratnya kamu ..airmataku jatuh bak hujan yang menggila di subuh hari..dingin bak salju.

Duka, aku tidak pernah ingin mengusirmu, jauh sekali mengalukan mu, tapi aku redha dengan kedatanganmu, membuat aku berfikir siapakah sebenarnya aku..

Duka, ketika kamu semakin mencengkamku, datang Suka menyelamatkanku.. Suka datang lalu mengusirmu, Selamat datang Suka, aku insaf, aku pasrah, kerana aku sedar, betapa peritnya hidupku dengan Duka sebelum kedatangamu, hanya Allah dan aku sahaja yang tahu apa yang aku lalui sebelum engkau muncul di dalam diriku Suka..

Suka dan Duka, hampir sama tapi mereka langsung tidak serupa!

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"