k.e.r.j.a (Kenapa buat post ini saya pun tak tahu lorr...)




Actually, gambar di atas cuma gambar hiasan...bukannya saya tak suke kerja saya tapi cuma saya tak senyum cam tu masa buat keje ngeee....

kenapa kite kerja? sebab nak carik duit kan? ada ke orang kerja sebab nak cari pasal?? atau cari musuh? ada ke?

ok ok saya dah start merepek..bile fikiran kita runsing selalunya kite akan menulis benda2 nan merapu... .. .. .. patutnya bersyukur dengan apa yang ada...jangan mengeluh beb..dosa..kang tuhan tarik balik nikmat huh!

ok ok saya bukan tak suke kerja saya cuma mungkin kerja ni cam tak suke saya haaaaa....

owh.. .. .. camana saya nak describekan kalau tak ada orang paham dan TAHU?

ok ok untuk memuaskan hati sendiri, saya nak postkan gambar2 orang yg sedang bekerja... :-)


Ini bile orang dah bosan tahap gaban dengan keje.. ..

Ini plak mug orang yang workaholic, di mana kalu boss ternampak jer mug dia nih tersenyum lebar ler...yelah, MC2 pun keje hahahha. memang pekerja contoh!

Gambar orang yang suke ngan kerja dia..untung beb!


Yang ini memang sengal ha ha ha :-P



Sesuai utk orang gomen..err alamak hahahha



Work smart huh?

Hakikatnya, ramai orang sentiasa mencari kerja


Dengan penuh harapan ... ...

Gigih 'menjual diri'


Tapi kite selalu nampak "yang ini" kann?? Seriusly, mana-mana pun ada..


Memang, kadang2 manusia susah sangat nak bersyukur dan merungut sana-sini.. hmph...renungkanlah...

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"