Aku Mahu Saiz M!!




Sekadar Gambar Hiasan jer.. :-P


Ohoh..kontroversi sungguh tajuk entri ini. .. memang dah lama nak tulis entri ini tapi malu.. malu sangat kerana saya nak pakai baju saiz M! (Saiz S memang tak boleh pakai kerana saya besar dan tinggi okeh!).



M= Medium Size. And I really2 want to pakai my old baju..before married punye baju huhu~~ tapi kalau tak usaha memang tak dapat jugak. I have to usaha huh.
Teringin sangat. Nak pakai baju cantik2 but…di hadapan suami sahaja..he he..nak suami saya tengok saya cantik..cun..cute..bla..bla..heheheh..kalau keluar tak bole la seksi2..Suami marah...Tuhan laaagggiii marah he he he…



Tapi kenapa? Kenapa makanan sangat sedap?? Kenapa? Bole tak sape2 masak tak sedap so I cannot eat too much!! Sedih tengok perut! Ooohh…sebab satunya juga adalah kerana tak bertungku masa pantang, malas pakai barut, malas pakai stoking. Ha ha this is the price that you have to pay.. G.E.M.U.K



Ha ha ha…. :-P










1 comment:

  1. aku mase pantang bertungku gak, berstoken gak tp berbarut tidak.. sbb aku operet tp gemuuuk gak.. mmg makanan sgr sedap!!!!

    ReplyDelete

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"