Buat yg biasa-biasa saja okeh!!


ok ok...catatan kali ini langsung tidak emosional sebaliknya lebih rasional setelah melalui tempoh2 bertenang.. thanks to my "Cik Ungu' yang setia memahami coretan2 emosional yang kadang2 macam merapu pun ada jugak walaupun Cik Ungu bisu namun dia pendengar setia..

Tajuk seperti di atas ini bukan kene mengena dengan apa2 yang mengganggu emosi cuma tajuk itu berkaitan dengan posting ini aje (huh! kan aku dah cakap aku ni tak reti tulis benda tersurat...nampak cam merepek) haa haha...

Aku dah ok. ala...tak ada guna melayan benda yang boleh buat fikiran kita kusut. kalau rambut kusut takpe jangan fikiran kusut hmph...

Lepas ni aku akan tulis entry yang tersirat jer... mungkin memang aku tak reti nak luahkan secara terbuka kot...

p/s : rasa nak pergi melihat kehijauan alam dan birunya air di laut huhu~!~

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"