..ku tinggalkan hari kelmarin..


selamat tinggal kelmarin..kerana aku harapkan hari esokku..aku rindukan damai masa depanku..janganlah ia kelam dan kekal kesal seperti masa laluku.. kenangan yang terpahat sungguh payah untuk ku kikis kembali dari sudut fikirku.. insan-insan di sekelilingku amat ku hargai setiap masa mereka denganku sehinggakan tidak sanggup lagi aku tatap setiap senyum yang menatapku kerana aku tidak mahu menjadi rindu..

selamat tinggal masa laluku.. aku tidak mahu lagi mengulangi kesilapan silamku... membiarkan dunia sepi dengan illusi yang aku ciptakan sendiri dengan emosi..emosi dan berterusan dengan emosi..
selamat datang dunia baruku walaupun aku langsung tidak nampak bayangnya di hadapan ku, mahupun kiri dan kananku kerana aku sendiri tidak tahu...
hanya tawa ria nan manja permat hatiku mengubat setiap lara yang terbelenggu di setiap sarafku..aku tidak tahu bagaimana untuk memberitahu dunia tentang kelam setiap pemikiranku dengan samar-samar hitam yang masih ada di kelopak mataku..

Rindu.....biarkan ia hilang diusir angin lalu...kenangan lalu hanya pengajaran dan pembantu untuk aku memperbaiki diriku...jangan pernah mataku menangis kerana aku tidak mahu tangiskan pada sesuatu yang merugikanku..aku hanya ingin menangis di hadapan NYA.. membisik setiap salah lakuku..memohon belas dan kasih sayang NYA..kerana DIA lah temanku di waktu ini..

No comments:

Post a Comment

so, nak komen tak??

" bila bahagia mula menyentuh seakan ku bisa hidup lebih lama..namun harusku tinggalkan cinta ketika ku BERSUJUD"